COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Page 4 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by .Ryann. on Mon Aug 30, 2010 5:36 am

Movie Seeker wrote:
Vavan wrote:hahaha.......org edit la best...budak2 ker.....lapok ker...janji SENI!...haha....kalo takat snap pix menare la.....langit la..bek x yah! x seni sangat!ghahahah

salam 3 jalur ''Abg pinang''
for your info,smua pix2 ko ni standard budak ''kera'' je yg edit la..walao janji seni?zzzz kalau gitu la seni ko,mmg tong sampah la tempatnyer Smile
'' A REAL ART IS DECIDED BY THE WAY OF YOUR A.P.E . A ngle , P osture E dited '' - Unknown

Paham x? x paham minx tlg cikgu english hang.

to vavan Very Happy

hahaha Very Happy

kaw tangkap gamba pon guna fon =.='

wakakakaka Very Happy

lain kali jangan nak bajet2 ahh .

ntah ntah , edit guna paint Very Happy

pstu letak background blakang Very Happy What a Face
avatar
.Ryann.
HarDstyler
HarDstyler


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by .Ryann. on Mon Aug 30, 2010 5:40 am

ALi� {RoXas}�� wrote:
Vavan wrote:yah2...hahaha...ak xske....dier crik pasal..malas la nk debat2...ttg bodoh2 noob2 jer..haha!peace! ..kalo korang ad SENI yg tol2...tunjuk ler!...yg edit pnya ag bagus...!leh tengok idea kreatif korang time edit pix!.haha!

hahaha...takat ko maen ngn software tak best...and tak berapa susah
ko try maen ngn dslr ... dpat gmba cun2...takyah dok edit ... tangan tu mao ad cara~ haha


bolehh juall broo, kalau dpt gamba cantek2. Smile
avatar
.Ryann.
HarDstyler
HarDstyler


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by .Ryann. on Mon Aug 30, 2010 5:44 am

nawii masuk, mampos ko kenaa Very Happy ahahaha

nawii skarang photographer Very Happy matii ko nnti Smile
avatar
.Ryann.
HarDstyler
HarDstyler


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by .Ryann. on Mon Aug 30, 2010 5:46 am

ASHHARD wrote:






sume nie by ashhard photography...ape lg ryan jom lawan snap pic!!


gamba no 4 aku suggest, guna ISO200 Smile

AHAHAHA !
tade hall .

bila maw lawan ?
avatar
.Ryann.
HarDstyler
HarDstyler


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by .Ryann. on Mon Aug 30, 2010 5:47 am

Vavan wrote:shhh...jgn bising2..nanti ryan mara...dier punya photo an power !...wakakakk!!!1 lol!


jangan nak bajet2 sngat kaw =.='

tngkap gamba pon guna camera fon =.='

bodo =.=' g > study lahh
avatar
.Ryann.
HarDstyler
HarDstyler


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by .Ryann. on Mon Aug 30, 2010 5:50 am

Vavan wrote:ak ase..RYAN uh merapu jer pix dier...asshard..ak respect ko punyap ix..smart gilew!

kaw punyaa lagi merapu =.=

gamba tah setan mana kat blakang tuh =.='

tulisan pelik pelik,

=.='

ish ish ish ,
avatar
.Ryann.
HarDstyler
HarDstyler


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by ASHHARD on Mon Aug 30, 2010 11:17 am

Wakakakaa....btol2...tp kow tau x cmne dier wat zigzag tue..hahaa....

Yg tue..bkn aq tngkp...abg aq tngkp..yela itukan gmbr haku...hahaha....zzz..mmg iso 200 pon kalo pkai flash....
avatar
ASHHARD
SICK KUNT!!!!
SICK KUNT!!!!


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by ASHHARD on Mon Aug 30, 2010 11:23 am

[quote="Arvip"][quote="ASHHARD"][quote="Arvip"][img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs043.snc4/34530_130022230371553_100000913304082_150492_7618412_n.jpg[/img]

crow zero [/quote]pkai tripod nie..hehe....[/quote]

mmg la kena pakai de..[/quote]kalo nk men tripod kt pavillion...kne hubungi management mcm siak....huhu...
avatar
ASHHARD
SICK KUNT!!!!
SICK KUNT!!!!


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by .Ryann. on Mon Aug 30, 2010 10:15 pm

ASHHARD wrote:Wakakakaa....btol2...tp kow tau x cmne dier wat zigzag tue..hahaa....

Yg tue..bkn aq tngkp...abg aq tngkp..yela itukan gmbr haku...hahaha....zzz..mmg iso 200 pon kalo pkai flash....

ahahaha Very Happy zZz Very Happy
avatar
.Ryann.
HarDstyler
HarDstyler


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by .Ryann. on Mon Aug 30, 2010 11:19 pm

http://www.flickr.com/photos/ryann131/

gambaa baruu laa wehh. Very Happy

ahahahahaa. Very Happy

ashh, cpt lawan aku punyaa Very Happy
avatar
.Ryann.
HarDstyler
HarDstyler


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by ASHHARD on Tue Aug 31, 2010 2:10 am

Yg gmbr yeah tue...kne low kan lg shutter speed...bru semart...huhu..nnti r aq upload pix bru...xkn kite dua je...nk men ngan anam...kalah trok...wakakaa....rahim pulak...mane gmbr2 kow!
avatar
ASHHARD
SICK KUNT!!!!
SICK KUNT!!!!


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by .Ryann. on Tue Aug 31, 2010 3:30 am

ahahaha Very Happy kalah ekk ? Very Happy
ahaha

ahaha. jom lahh tngok spe lagii power Smile

anam memang power la enn Very Happy
avatar
.Ryann.
HarDstyler
HarDstyler


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by Vavan on Tue Aug 31, 2010 1:02 pm

To RYAN: ko punya pix semua terang benderang..pedih mate ak tengok..tp smard....
To AVRIP:Ko smard argh..
TO ASSHARD: ko puinya xleh di kalah kan!
avatar
Vavan
RaVeR
RaVeR


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by ASHHARD on Wed Sep 01, 2010 1:20 am

[quote=".Ryann."]ahahaha Very Happy kalah ekk ? Very Happy
ahaha

ahaha. jom lahh tngok spe lagii power Smile

anam memang power la enn Very Happy[/quote]sbtu jom r kuar...snap2 pic...bb...lpk ngan dak komuniti aq...
avatar
ASHHARD
SICK KUNT!!!!
SICK KUNT!!!!


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by .Ryann. on Wed Sep 01, 2010 3:41 am

memang aku kua pon.

ko call aku sabtu nnti

0172828005 Smile
avatar
.Ryann.
HarDstyler
HarDstyler


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by ralf on Mon Sep 06, 2010 7:07 am

avatar
ralf
noob
noob


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by ralf on Mon Sep 06, 2010 7:08 am

big style
avatar
ralf
noob
noob


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by ralf on Mon Sep 06, 2010 7:09 am

how do I increase my star?
how do I increase my star?
how do I increase my star?
how do I increase my star?
how do I increase my star?
how do I increase my star?
how do I increase my star?
how do I increase my star?
avatar
ralf
noob
noob


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by Vavan on Mon Sep 06, 2010 12:31 pm

hahah...nice ralf..keep it up!...erm....to increase your star is to post your posting...then..can up ur rank star...but its nothing lol!
avatar
Vavan
RaVeR
RaVeR


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by ASHHARD on Mon Sep 06, 2010 9:36 pm

Smart kebenda...mcm gay ade r..aq tgk...
avatar
ASHHARD
SICK KUNT!!!!
SICK KUNT!!!!


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by ASHHARD on Tue Sep 07, 2010 4:07 pm


avatar
ASHHARD
SICK KUNT!!!!
SICK KUNT!!!!


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by F!Z on Tue Sep 07, 2010 7:47 pm

BARBICAN...
sedap wokk....
brape inggit sebotol aq lupe la...
avatar
F!Z
RaVeR
RaVeR


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by ASHHARD on Tue Sep 07, 2010 8:10 pm

Kdai arab nie...rm4....kalo bli luar rm2.50
avatar
ASHHARD
SICK KUNT!!!!
SICK KUNT!!!!


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by .Ryann. on Wed Sep 08, 2010 3:43 pm

ASHHARD wrote:Kdai arab nie...rm4....kalo bli luar rm2.50

kdai tuh kat mane ?
avatar
.Ryann.
HarDstyler
HarDstyler


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by ASHHARD on Wed Sep 08, 2010 4:35 pm

Al andalus..jalan ampang
avatar
ASHHARD
SICK KUNT!!!!
SICK KUNT!!!!


View user profile

Back to top Go down

Re: COLLECTION OF UR BEST EDIT PICTURE!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum